ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • masa pelepasan:2024-03-26 09:02:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:238
  • Penerangan pantas:

    Chingola,Pengubah kuasaPembuat pengubah kuasaChingolaTransformer adalahUntuk kebocoran yang telah berlaku,ChingolaSkema pemasanga

Kandungan artikel

Pengubah kuasa

Pembuat pengubah kuasa

ChingolaTransformer adalah

Untuk kebocoran yang telah berlaku,ChingolaSkema pemasangan penukar 35 kV minyak, cari titik kebocoran dahulu,ChingolaPenukar jenis kering seri SC, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

NkongsambaMod wayar pengubah jenis kering:

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk



Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan,ChingolaPerbezaan antara pengubah dan pengubah kotak, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

PenawaranTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Mod wayar pengubah jenis kering:


ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

sistemMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

ChingolaDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal

ChingolaMaklumat produk lain
  • IsilemurinoJembatan pengangkutan bekasBagaimana tidak berkarat semasa bekerja di persekitaran yang l

    IsilemurinoJembatan pengangkutan bekasBagaimana tidak berkarat semasa bekerja di persekitaran yang l

  • IsilemurinoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBahagian yang dipakai

    IsilemurinoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBahagian yang dipakai

  • IsilemurinoPenggunaan rumah tangga lif penglihatanMenyedari transformasi struktur produk

    IsilemurinoPenggunaan rumah tangga lif penglihatanMenyedari transformasi struktur produk

  • AsahikawaPower transformer 2Sebutharga

    AsahikawaPower transformer 2Sebutharga

  • ZhuangheBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahPemilihan bahan

    ZhuangheBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahPemilihan bahan

  • ZhuangheTekanan hidraulik paksi naik bimbitBagaimana trend harga

    ZhuangheTekanan hidraulik paksi naik bimbitBagaimana trend harga

  • DenverJembatan pengangkutan gudangCara memilih model

    DenverJembatan pengangkutan gudangCara memilih model

  • DenverPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaCara menangani kecurian

    DenverPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaCara menangani kecurian

  • segera:Peringatan: Maklumat ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk memberi anda ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk. ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChingolaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!